Büyüme Pazarlaması (Growth Marketing) Nedir? 🔊 2024
Günümüzün rekabetçi ortamında, işletmeler hayatta kalmak ve gelişmek için evrimleşmelidir. Geleneksel pazarlama stratejileri, şirketlerin aradığı hızlı büyümeyi sağlamada genellikle yetersiz kalmaktadır. Büyüme pazarlamasının devreye girdiği yer burasıdır. Büyüme pazarlaması, veri odaklı taktikler, deneyler ve müşteri davranışına dair derin bir anlayış yoluyla bir işletmeyi ölçeklendirmeye odaklanır. Geleneksel pazarlama yaklaşımlarının aksine, büyüme pazarlaması tüm kanallarda sürekli iyileştirmeyi vurgular. Genişleme fırsatlarını belirlemek için
Continue Reading
Meta Reklamları Nedir? 📢 – 2024
Meta Reklamları Nedir? , Günümüzün dijital ortamında, işletmeler gelişen reklam ortamına uyum sağlamalıdır. Meta Reklamlar, çevrimiçi varlıklarını geliştirmek ve etkileşimi artırmak isteyen markalar için güçlü bir araçtır. Bu reklamlar, Facebook ve Instagram gibi platformlarda gelişmiş hedefleme yeteneklerini kullanarak şirketlerin belirli kitlelere etkili bir şekilde ulaşmasını sağlar. Meta Reklamları anlamak, pazarlama çabalarını en üst düzeye çıkarmayı hedefleyen her kuruluş için çok
Continue Reading
Yapay Zeka Kullanımının Günümüz Dünyasına Etkisi
Yapay Zeka Kullanımının Günümüz Dünyasına Etkisi Yapay zeka (YZ), son yıllarda hızla gelişen ve hayatımızın birçok alanında devrim yaratan bir teknoloji olarak öne çıkmaktadır. Günümüzde, YZ’nin sağladığı olanaklar ve sunduğu yenilikler, iş dünyasından sağlık sektörüne, eğitimden eğlenceye kadar geniş bir yelpazede etkisini göstermektedir. Bu blog yazısında, yapay zekanın kullanım alanları, avantajları ve gelecekteki potansiyeli üzerine bir inceleme yapacağız. Yapay Zekanın
Continue Reading
Sosyal Varlıkların Dijital Yansımaları
Sosyal Varlıkların Dijital Yansımaları Geçen gece bir film izledin ve arkadaşına, beraberken tekrar izlemeyi teklif ettin. Neden daha yeni izlediğin 2.5 saat süren bir filmi tekrar izlemek istiyorsun? Çok mu beğendin gerçekten? Ya da onun da mı izlemesini istiyorsun? Arkadaşın başka bir zaman tek başına izlese olmaz mı? Film üzerine beraber konuşmayı mı seviyorsunuz yoksa? Peki neden filmin can alıcı
Continue Reading
“Bu Kadar Olur” Duvarını Yıkın
“Bu Kadar Olur” Duvarını Yıkın. Potansiyelinizi Keşfedin. Dışarı çıkarak dünyayı keşfetme zor gelebilir. Binanızdaki herkesin sizinle hemfikir olduğu, herkesin “haklı” olduğu güvenli, konforlu bölgenizi terk etmeniz korkutucu bir şeydir. Sonuçta hayatınızda her şey yolunda gibi gözüküyor, şirket içi raporlar gayet iyi görünüyor. Bu durum özellikle büyük şirketler açısından geçerlidir. Mükemmel yönetim zamanla mevcut bakış açınızın orantısız bir şekilde güçlenmesine yol
Continue Reading
Adım Adım Sağlık Turizmi Yapma Rehberi
Sağlık turizmi nasıl yapılır? Telefon satışı, içerik önerileri, süreç yönetimi, kullanılan platformlar, doğru reklam görseli, kitle seçimi, TOF- MOF- BOF reklam stratejileri gibi çeşitli konulara değineceğiz. Tüm bu konuları sağlık turizmi ile ilgili katıldığımız workshoptan aldığım bazı notlar ışığında anlatacağım. Oldukça verimli geçen eğitimde TUSAGEM’E ve katkısı olan herkese ayrıca teşekkür ederim. Dünya’da hastaların en çok sorduğu sorular nelerdir? Aynı
Continue Reading
Sosyal Medya Ekosistemi Reset’leniyor
Ekipçe brand week 2022 etkinliğinde yerimizi aldık. Günceli yakalamak, sektördeki liderlerin deneyimlerini dinlemek ve örnek vaka çalışmalarını yerinde görüp fikir alışverişi yapmak gibi deneyimler kazandık. Oldukça eğlenceli geçen etkinlikte sizler için öne çıkan bazı konuları derlediğim yazı serimizi okuyabilirsiniz. Alexandra Bolten’ın (L’oreal group, Global head of content marketing) dijital bir deneyimin çapraz kanallarda nasıl farklı deneyimlere dönüştüğünü anlattığı bazı bilgilerden
Continue Reading
Influencer Pazarlama Kampanyası Nasıl Yürütülür?
Influencerlar pazarlaması stratejilerini kullanmak sansasyonel sonuçlar verebilir. Kampanyanızın hedeflerine ulaştığından emin olmak için neler yapabileceğinizi önceden öğrenmeye ne dersiniz? Influencer pazarlama sonuçlarının ne kadar şaşırtıcı olduğu hakkında web’de makaleler ve raporlar bulmak kolaydır. Bu tür sonuçlar elinizin altındadır. Ancak soru, onlara gerçekten nasıl ulaşılacağınızdır. Aşağıda vereceğimiz bazı ipuçları kesinlikle bu konuda size yardımcı olacak. 1- Hedefinizi tanımlayın Ne elde etmek
Continue Reading
REKLAM VE PAZARLAMA SEKTÖRÜNDE AJANS & MARKA İLETİŞİMİ
Ajans ne diyor? Reklam ve Pazarlama sektöründe ajansların ve hizmet verdikleri markaların en büyük problemi aralarındaki ilişki kurgusunu doğru kuramamak ve bunun sonucu olarak kreatif işler çıkaramamaktır. Ajans tarafında en sık rastlanan problemlere bakarsak; Marka yetkililerinin detaylı ve doğru brief verememesi Proje üretim sürecine çok fazla müdahale etmeleri Verdikleri brieflerde çok fazla değişikliğe gitmeleri gibi nedenler ajans ekibinin motivasyonunun düşmektedir.
Continue Reading
Z kuşağının dikkatini çeken şaşırtıcı trend: Yatıştırıcı videolar
Roya Zeitoune, YouTube’un Avrupa, Orta Doğu ve Afrika için Kültür ve Eğilimler ekibini yönetmektedir. Ekibi, ortaya çıkan tüketici trendlerini ortaya çıkarmak için YouTube görüntüleme verilerini derinlemesine araştırıyor. Gelin Roya’nın analizlerine birlikte bakalım. Modern yaşam streslidir. Herkesin kendince sakinleşmek için problemlerle başa çıkma mekanizması/yöntemi vardır. Hayatın olumlu yanlarına çokça şükrediyoruz, derin nefesler alıyoruz ve birçok durumda rahatlatıcı YouTube videolarını arıyoruz. Binlerce
Continue Reading