Devlerin Aşkı
Devlerin Aşkı Fotoselli kapıdaki sensörler, kapının açılması için ihtiyaç duyulan hareketi algılar ve kapının doğru zamanda doğru şekilde açılmasını sağlar. Pazarlama ve satış ekipleri de müşterilerin ihtiyaçlarını algılar ve şirketin kapısını müşterilerine ardına kadar açmasını sağlar. Eğer sensörler doğru şekilde ayarlanmazsa, kapı açılmaz veya müşteriler kapıdan geçerken zorlanır. Aynı şekilde, pazarlama ve satış ekipleri de müşterilerin ihtiyaçlarını doğru şekilde anlamazsa,
Continue Reading
Yapay Zeka Kullanımının Günümüz Dünyasına Etkisi
Yapay Zeka Kullanımının Günümüz Dünyasına Etkisi Yapay zeka (YZ), son yıllarda hızla gelişen ve hayatımızın birçok alanında devrim yaratan bir teknoloji olarak öne çıkmaktadır. Günümüzde, YZ’nin sağladığı olanaklar ve sunduğu yenilikler, iş dünyasından sağlık sektörüne, eğitimden eğlenceye kadar geniş bir yelpazede etkisini göstermektedir. Bu blog yazısında, yapay zekanın kullanım alanları, avantajları ve gelecekteki potansiyeli üzerine bir inceleme yapacağız. Yapay Zekanın
Continue Reading
Sosyal Varlıkların Dijital Yansımaları
Sosyal Varlıkların Dijital Yansımaları Geçen gece bir film izledin ve arkadaşına, beraberken tekrar izlemeyi teklif ettin. Neden daha yeni izlediğin 2.5 saat süren bir filmi tekrar izlemek istiyorsun? Çok mu beğendin gerçekten? Ya da onun da mı izlemesini istiyorsun? Arkadaşın başka bir zaman tek başına izlese olmaz mı? Film üzerine beraber konuşmayı mı seviyorsunuz yoksa? Peki neden filmin can alıcı
Continue Reading
“Bu Kadar Olur” Duvarını Yıkın
“Bu Kadar Olur” Duvarını Yıkın. Potansiyelinizi Keşfedin. Dışarı çıkarak dünyayı keşfetme zor gelebilir. Binanızdaki herkesin sizinle hemfikir olduğu, herkesin “haklı” olduğu güvenli, konforlu bölgenizi terk etmeniz korkutucu bir şeydir. Sonuçta hayatınızda her şey yolunda gibi gözüküyor, şirket içi raporlar gayet iyi görünüyor. Bu durum özellikle büyük şirketler açısından geçerlidir. Mükemmel yönetim zamanla mevcut bakış açınızın orantısız bir şekilde güçlenmesine yol
Continue Reading
Satışın Estetik Yönleri
Satışta temel ürün: İNSAN’dır. Amaçlanan: Muhatabınızın (müşterinizin) eyleme geçmesidir. Hedef: İstediğiniz yönde eyleme geçirmektir. Başarılı olmayan satıcılar ürünlerinin özelliklerini anlatır. Özellikler insanları satın alma konusunda harekete geçirmez. Ürün/hizmet anlatılırken ürünün özellikleri yerine bu özelliklerin müşteriye sağladığı faydayı ve avantajı anlatmalıyız. Bu sayede müşteri, o faydalar için zihninde bir değer ölçmeye başlar ve bu değer için de bedel ödemeye razı olur.
Continue Reading
Adım Adım Sağlık Turizmi Yapma Rehberi
Sağlık turizmi nasıl yapılır? Telefon satışı, içerik önerileri, süreç yönetimi, kullanılan platformlar, doğru reklam görseli, kitle seçimi, TOF- MOF- BOF reklam stratejileri gibi çeşitli konulara değineceğiz. Tüm bu konuları sağlık turizmi ile ilgili katıldığımız workshoptan aldığım bazı notlar ışığında anlatacağım. Oldukça verimli geçen eğitimde TUSAGEM’E ve katkısı olan herkese ayrıca teşekkür ederim. Dünya’da hastaların en çok sorduğu sorular nelerdir? Aynı
Continue Reading
Reklam Kreatiflerinde Dikkat Edilmesi Gereken 6 Şey
Mobil için Tasarlayın Reklam kreatiflerinde öncelikle dikkat edilmesi gereken mobil için tasarlanmasıdır. Reklam performansını etkileyen en önemli etkenlerden biri de kreatiflerin reklam dinamiklerine uygun olarak kullanılmaktadır. Sessiz Oynatıma göre Tasarlayın Günlük telefon kullanımında kullanıcılar cihazlarını sessizde kullandığı durumlarda bile Reklamınızla temas ettiği anda mesajınızın anlaşılabilir olmalıdır. Reklamınız sesten bağımsız kendisini ifade edebiliyor olmalıdır. Ya da alt yazı ile desteklenmesi gerekmektedir.
Continue Reading
Alışveriş Davranışlarını Ne Etkiler
Müşterilerinizin alışveriş yolculuğunda sadece yola değil, yol kenarındaki çiçeklere de dikkat edin. Ürünle ilk temas anında, üye olurken, sepete eklerken, alışverişi tamamlarken yaşadığı deneyime odaklanın. Müşteri davranışlarını etkileyen faktörler: Mobil uyumluluk, Rehberlik,Tıklama sayısı, Yükleme süresi, Ödeme yöntemleri, Kargo, İadeler. Mobil uyumluluk: Müşteriler uçtan uca kolay bir şekilde alışveriş sürecini tamamlamak ister. Sitenizdeki deneyimin mobil öncelikli olduğundan emin olmanız gerekir.
Continue Reading
Google Neyi Sever? İçerik Oluştururken Sorulması Gereken 15 Soru Nedir?
İçerik Oluştururken Sorulması Gereken 15 Soru Nedir? Google neyi sever? Google kullanıcıların beğeneceği içerikleri sever. SEO kavramından habersiz kuru temizleme işletmesi sahibi Ahmet amca, 10 farklı anahtar kelimede google arama sonuçlarında ilk sırada yer alırken onlarca SEO aracı kullanan ajans çalışanı berk neden o kadar başarılı değil? Ahmet amcanın sırrı ne ? Youtube’da, diğer sosyal mecralarda ya da blog sitelerinde
Continue Reading
En Önemli Müşterilerimiz Kim ?
Müşteri Segmentasyonu En önemli müşterilerimiz kim? Müşteri segmentasyonunu oluşturan temel öğeler bir işletmenin dokunmak ve hizmet vermek istediği topluluğu ifade eder. Müşteri, tüm iş modellerinin kalbidir. Bir şirket kar sağlayan müşterisi yoksa uzun süre ayakta kalamaz. Müşteriyi en iyi şekilde memnun etmek için şirketler onları ortak ihtiyaç, davranış ya da diğer ortak özelliklerini göz önünde bulundurarak segmentlere ayrılmalıdır. Şirketler hangi
Continue Reading