Hangi Facebook ve Instagram Reklam Kampanya Türü Daha Fazla Dönüşüm Sağlar?
Facebook ve Instagram’da dönüşüm sağlamak için doğru kampanya türünü seçmek kritik öneme sahiptir. İşte dönüşüm oranlarını artırmak için en etkili kampanya türleri: 1. Dönüşüm Kampanyaları (Conversions) En etkili kampanya türüdür. Hedefiniz doğrudan satış ya da belirli bir eylemi (form doldurma, satın alma) tetiklemekse, dönüşüm kampanyaları, Facebook’un optimizasyon algoritmaları sayesinde doğru kullanıcıyı hedefler ve dönüşüm oranlarını artırır. 2. Lead Generation Kampanyaları
Continue Reading
Hedef Kitle Seçimi: Google ve Meta Reklam Panellerinde En Doğru Stratejiler
Dijital reklamcılıkta başarı, hedef kitle seçimiyle başlar. Google ve Meta (Facebook, Instagram) reklam panelleri, işletmelere doğru kişilere ulaşma fırsatı sunar. Ancak, etkili bir strateji geliştirmek için dikkat edilmesi gereken bazı temel noktalar bulunuyor. 1. Google Reklamlarında Hedef Kitle Seçimi Anahtar Kelime Temelli Hedefleme: Google Ads, kullanıcıların arama niyetine göre hedefleme yapma imkanı sunar. Doğru anahtar kelimeleri seçmek, dönüşüm oranlarını artırmanın
Continue Reading
Meta Business Suite ile Reklam Yönetimi: Bilmeniz Gereken Her Şey
Dijital pazarlama dünyasında öne çıkmak isteyen işletmeler için etkili reklam yönetimi şarttır. Meta Business Suite, Facebook ve Instagram reklamlarını tek bir platformdan yönetmenizi sağlayarak bu süreci kolaylaştırır. Peki, bu güçlü aracı kullanarak nasıl daha etkili kampanyalar oluşturabilirsiniz? İşte Meta Business Suite ile reklam yönetimi hakkında bilmeniz gereken her şey. Meta Business Suite Nedir? Meta Business Suite, işletmelerin Facebook ve Instagram
Continue Reading
Devlerin Aşkı
Devlerin Aşkı Fotoselli kapıdaki sensörler, kapının açılması için ihtiyaç duyulan hareketi algılar ve kapının doğru zamanda doğru şekilde açılmasını sağlar. Pazarlama ve satış ekipleri de müşterilerin ihtiyaçlarını algılar ve şirketin kapısını müşterilerine ardına kadar açmasını sağlar. Eğer sensörler doğru şekilde ayarlanmazsa, kapı açılmaz veya müşteriler kapıdan geçerken zorlanır. Aynı şekilde, pazarlama ve satış ekipleri de müşterilerin ihtiyaçlarını doğru şekilde anlamazsa,
Continue Reading
Yapay Zeka Kullanımının Günümüz Dünyasına Etkisi
Yapay Zeka Kullanımının Günümüz Dünyasına Etkisi Yapay zeka (YZ), son yıllarda hızla gelişen ve hayatımızın birçok alanında devrim yaratan bir teknoloji olarak öne çıkmaktadır. Günümüzde, YZ’nin sağladığı olanaklar ve sunduğu yenilikler, iş dünyasından sağlık sektörüne, eğitimden eğlenceye kadar geniş bir yelpazede etkisini göstermektedir. Bu blog yazısında, yapay zekanın kullanım alanları, avantajları ve gelecekteki potansiyeli üzerine bir inceleme yapacağız. Yapay Zekanın
Continue Reading
Sosyal Varlıkların Dijital Yansımaları
Sosyal Varlıkların Dijital Yansımaları Geçen gece bir film izledin ve arkadaşına, beraberken tekrar izlemeyi teklif ettin. Neden daha yeni izlediğin 2.5 saat süren bir filmi tekrar izlemek istiyorsun? Çok mu beğendin gerçekten? Ya da onun da mı izlemesini istiyorsun? Arkadaşın başka bir zaman tek başına izlese olmaz mı? Film üzerine beraber konuşmayı mı seviyorsunuz yoksa? Peki neden filmin can alıcı
Continue Reading
“Bu Kadar Olur” Duvarını Yıkın
“Bu Kadar Olur” Duvarını Yıkın. Potansiyelinizi Keşfedin. Dışarı çıkarak dünyayı keşfetme zor gelebilir. Binanızdaki herkesin sizinle hemfikir olduğu, herkesin “haklı” olduğu güvenli, konforlu bölgenizi terk etmeniz korkutucu bir şeydir. Sonuçta hayatınızda her şey yolunda gibi gözüküyor, şirket içi raporlar gayet iyi görünüyor. Bu durum özellikle büyük şirketler açısından geçerlidir. Mükemmel yönetim zamanla mevcut bakış açınızın orantısız bir şekilde güçlenmesine yol
Continue Reading
Satışın Estetik Yönleri
Satışta temel ürün: İNSAN’dır. Amaçlanan: Muhatabınızın (müşterinizin) eyleme geçmesidir. Hedef: İstediğiniz yönde eyleme geçirmektir. Başarılı olmayan satıcılar ürünlerinin özelliklerini anlatır. Özellikler insanları satın alma konusunda harekete geçirmez. Ürün/hizmet anlatılırken ürünün özellikleri yerine bu özelliklerin müşteriye sağladığı faydayı ve avantajı anlatmalıyız. Bu sayede müşteri, o faydalar için zihninde bir değer ölçmeye başlar ve bu değer için de bedel ödemeye razı olur.
Continue Reading
Adım Adım Sağlık Turizmi Yapma Rehberi
Sağlık turizmi nasıl yapılır? Telefon satışı, içerik önerileri, süreç yönetimi, kullanılan platformlar, doğru reklam görseli, kitle seçimi, TOF- MOF- BOF reklam stratejileri gibi çeşitli konulara değineceğiz. Tüm bu konuları sağlık turizmi ile ilgili katıldığımız workshoptan aldığım bazı notlar ışığında anlatacağım. Oldukça verimli geçen eğitimde TUSAGEM’E ve katkısı olan herkese ayrıca teşekkür ederim. Dünya’da hastaların en çok sorduğu sorular nelerdir? Aynı
Continue Reading
Reklam Kreatiflerinde Dikkat Edilmesi Gereken 6 Şey
Mobil için Tasarlayın Reklam kreatiflerinde öncelikle dikkat edilmesi gereken mobil için tasarlanmasıdır. Reklam performansını etkileyen en önemli etkenlerden biri de kreatiflerin reklam dinamiklerine uygun olarak kullanılmaktadır. Sessiz Oynatıma göre Tasarlayın Günlük telefon kullanımında kullanıcılar cihazlarını sessizde kullandığı durumlarda bile Reklamınızla temas ettiği anda mesajınızın anlaşılabilir olmalıdır. Reklamınız sesten bağımsız kendisini ifade edebiliyor olmalıdır. Ya da alt yazı ile desteklenmesi gerekmektedir.
Continue Reading