fbpx

Günah Keçisi: Reklamlar

Günah Keçisi: Reklamlar Reklam, büyük resmin sadece küçük bir parçasıdır. Unutma, bir kişiyle halay çekilmez! Önce şu günah keçisine bakalım: Günah keçisi, başa gelen veya bir başkasının yaptığı kötü bir şey için bir kişiyi veya bir grubu suçlama eylemini ifade eder ya da Suçsuz olduğu hâlde başkalarının suçu üzerine yüklenilen kişi ya da topluluğa verilen isimdir. Veya Belirli kişilerin, grupların veya

Continue Reading

.TR Domainler İçin Hazır Mısınız?

Kaynak: https://www.linkedin.com/pulse/atr-alan-adları-ne-zaman-tahsise-açılacak-süre-ve-detaylar-sari/ a.tr Alan Adları Ne Zaman Tahsise Açılacak? Süreç ve Detaylar  14 Eylül 2022 tarihinde TRABİS faaliyete geçmiş, com.tr, net.tr, org.tr alan adları belgesiz tahsis edilmeye başlamıştı. İnternet Alan Adları Tebliği Madde 22’de belirtilen a.tr tipi (.tr den önce com, net, org olmadan haber.tr, google.tr, ankara.tr gibi) alan adlarının tahsisi ise pek çok kişi tarafından bekleniyordu. Gelinen noktada 14.09.2023

Continue Reading
sağlık turizmi

Adım Adım Sağlık Turizmi Yapma Rehberi

Sağlık turizmi nasıl yapılır? Telefon satışı, içerik önerileri, süreç yönetimi, kullanılan platformlar, doğru reklam görseli, kitle seçimi, TOF- MOF- BOF reklam stratejileri gibi çeşitli  konulara değineceğiz. Tüm bu konuları sağlık turizmi ile ilgili katıldığımız workshoptan aldığım bazı notlar ışığında anlatacağım. Oldukça verimli geçen eğitimde TUSAGEM’E ve katkısı olan herkese ayrıca teşekkür ederim. Dünya’da hastaların en çok sorduğu sorular nelerdir? Aynı

Continue Reading

E-commerce in Turkey

E-commerce in Turkey has been on the rise in recent years, with online shopping becoming increasingly popular among consumers. According to a report by the Turkish Statistical Institute, e-commerce in Turkey reached a total of $29 billion in 2020, with a projected growth of 14% in 2021. One of the main drivers of e-commerce in Turkey is the increasing use

Continue Reading

Magento E-Ticaret Altyapısı Hakkında Bilgiler

Magento E-Ticaret Altyapısı Nedir ? Magento, bir e-ticaret platformudur. Açık kaynak kodlu olarak tasarlanmıştır ve PHP programlama dili kullanılmıştır. Özelleştirilebilir tasarım ve özellikleri ile çok sayıda ölçekteki online mağazalar için uygun olan bir e-ticaret platformudur. Özellikler arasında sepet, ödeme yöntemleri, sipariş yönetimi, ürün yönetimi, raporlama, müşteri yönetimi, SEO ve diğerleri bulunmaktadır. Magento E-Ticaret Altyapısının Öne Çıkan Özellikleri Magento, diğer e-ticaret

Continue Reading
Sosyal Medya Ekosistemi Reset'leniyor

Sosyal Medya Ekosistemi Reset’leniyor

Ekipçe brand week 2022 etkinliğinde yerimizi aldık. Günceli yakalamak, sektördeki liderlerin deneyimlerini dinlemek ve örnek vaka çalışmalarını yerinde görüp fikir alışverişi yapmak gibi deneyimler kazandık. Oldukça eğlenceli geçen etkinlikte sizler için öne çıkan bazı konuları derlediğim yazı serimizi okuyabilirsiniz. Alexandra Bolten’ın (L’oreal group, Global head of content marketing) dijital bir deneyimin çapraz kanallarda nasıl farklı deneyimlere dönüştüğünü anlattığı bazı bilgilerden

Continue Reading
Influencer pazarlama

Influencer Pazarlama Kampanyası Nasıl Yürütülür?

Influencerlar pazarlaması stratejilerini kullanmak sansasyonel sonuçlar verebilir. Kampanyanızın hedeflerine ulaştığından emin olmak için neler yapabileceğinizi önceden öğrenmeye ne dersiniz? Influencer pazarlama sonuçlarının ne kadar şaşırtıcı olduğu hakkında web’de makaleler ve raporlar bulmak kolaydır. Bu tür sonuçlar elinizin altındadır. Ancak soru, onlara gerçekten nasıl ulaşılacağınızdır. Aşağıda vereceğimiz bazı ipuçları kesinlikle bu konuda size yardımcı olacak. 1- Hedefinizi tanımlayın Ne elde etmek

Continue Reading
marka-ajans ilişkisi

REKLAM VE PAZARLAMA SEKTÖRÜNDE AJANS & MARKA İLETİŞİMİ

Ajans ne diyor? Reklam ve Pazarlama sektöründe ajansların ve hizmet verdikleri markaların en büyük problemi aralarındaki ilişki kurgusunu doğru kuramamak ve bunun sonucu olarak kreatif işler çıkaramamaktır. Ajans tarafında en sık rastlanan problemlere bakarsak; Marka yetkililerinin detaylı ve doğru brief verememesi Proje üretim sürecine çok fazla müdahale etmeleri Verdikleri brieflerde çok fazla değişikliğe gitmeleri gibi nedenler ajans ekibinin motivasyonunun düşmektedir.

Continue Reading

Reklam Kreatiflerinde Dikkat Edilmesi Gereken 6 Şey

Mobil için Tasarlayın Reklam kreatiflerinde öncelikle dikkat edilmesi gereken mobil için tasarlanmasıdır. Reklam performansını etkileyen en önemli etkenlerden biri de kreatiflerin reklam dinamiklerine uygun olarak kullanılmaktadır. Sessiz Oynatıma göre Tasarlayın Günlük telefon kullanımında kullanıcılar cihazlarını sessizde kullandığı durumlarda  bile Reklamınızla temas ettiği anda mesajınızın anlaşılabilir olmalıdır. Reklamınız sesten bağımsız kendisini ifade edebiliyor olmalıdır.  Ya da alt yazı ile desteklenmesi gerekmektedir.

Continue Reading
gen-z-Youtube-trend

Z kuşağının dikkatini çeken şaşırtıcı trend: Yatıştırıcı videolar

Roya Zeitoune, YouTube’un Avrupa, Orta Doğu ve Afrika için Kültür ve Eğilimler ekibini yönetmektedir. Ekibi, ortaya çıkan tüketici trendlerini ortaya çıkarmak için YouTube görüntüleme verilerini derinlemesine araştırıyor. Gelin Roya’nın analizlerine birlikte bakalım. Modern yaşam streslidir. Herkesin kendince sakinleşmek için problemlerle başa çıkma mekanizması/yöntemi vardır. Hayatın olumlu yanlarına çokça şükrediyoruz, derin nefesler alıyoruz ve birçok durumda rahatlatıcı YouTube videolarını arıyoruz. Binlerce

Continue Reading