fbpx
Sosyal-Medya-Stratejik-Yaklasim

Sosyal Medya Pazarlamasına Stratejik Yaklaşım

We Are Social ve Hootsuite tarafından hazırlanan rapordan öne çıkan başlıklardan sosyal medya pazarlamasına daha stratejik yaklaşım konusunu sizler için değerlendirdik. Dijital 2021 raporunun tamamına buradan ulaşabilirsiniz. GWI tarafından toplanan verilerin Kepios analizi, herhangi bir sosyal medya platformunun kullanıcılarının en az yüzde 98’inin en az bir başka sosyal platform kullandığını gösteriyor. Bireysel sosyal platformlar da önemli kitle çakışmalarına maruz kalıyor; 16-64 yaş

Continue Reading
cevrimici-arama-davranislari

Çevrimiçi arama davranışları değişiyor!

We Are Social ve Hootsuite tarafından hazırlanan rapordan öne çıkan başlıklardan çevrimiçi arama davranışlarını sizler için değerlendirdik. Dijital 2021 raporunun tamamına buradan ulaşabilirsiniz. Bilgiyi bulmak, insanların çevrimiçi olmasının ana nedenidir ve dünyadaki İnternet kullanıcılarının neredeyse üçte ikisi bunun en büyük motivasyonlarından biri olduğunu söyleniyor. Bununla birlikte, GWI’nin son araştırması, dünyanın arama davranışlarının değişmekte olduğunu ve bu değişen davranışın dijital bir kitleyle etkileşim

Continue Reading
İnternet dijital2021-internet-kullanımı-sosyal-medya

DİJİTAL 2021: “İnternet Kullanımı &Sosyal Medya” İLE İLGİLİ EN SON ANALİZLER

Sosyal medya, internet kullanımı, dijital platformlar ve ülke bazlı iç görü raporları sunan ‘We Are Social’ raporu ‘Dijital 2021’ birkaç gün önce yayınlandı. We Are Social ve Hootsuite tarafından hazırlanan rapordan öne çıkan başlıkları sizler için değerlendirdik. Bu raporda daha çok platform bazlı verilere yer verilmiş. Ülke bazındaki verilere de ilerleyen zamanlarda yayınlanacak olan raporlarda yer verilecektir. Dijital 2021 raporunun

Continue Reading
Markayi-Marka-Yapan-4-Temel-ozellik

Markayı Marka Yapan 4 Temel Özellik

Marka Nedir? Marka, bir şirketin, kuruluşun veya bireyin, onu deneyimleyenler tarafından algılanma şeklidir. Bir marka bir isim, terim, tasarım veya sembolden daha fazlası, bir ürün veya işletmenin insanların zihninde uyandırdığı tanınabilir duygudur. O halde markalar, onları deneyimleyen herkesin zihninde yaşarlar: çalışanlar, yatırımcılar, medya ve en önemlisi müşteriler. Basitçe ifade etmek gerekirse, markalar algılardır. Tüm bileşenleriyle birlikte oluşturduğumuz marka, müşterilerimizin zihninde

Continue Reading
2021_için_5_Pazarlama_Trendi

İleriye bakış: 2021 için 5 Pazarlama Trendi

2020 için daha önceki yazılarımızda değerlendirdiğimiz Statshot raporunu baz alarak, gelecek 2021 tahminlerinde bulunalım. Pazarlamacıları 2021’de neler bekleyebilir? İşte izlediğimiz trendlerden 5 Önemli Nokta: 1.Gelişen arama davranışları: Dünyadaki internet kullanıcılarının üçte ikisinden fazlası, satın alacak ürün ve hizmetleri araştırırken arama motorlarının ötesine geçiyor, özetle önümüzdeki aylar sesli arama, görsel arama ve sosyal aramanın daha da önemli bir rol oynamasını bekliyoruz.

Continue Reading
Pazarin-kacirdigi-en-buyuk-firsat

Video oyunları: Pazarın kaçırdığı en büyük fırsat mı?

Video oyunları dünyanın en sevilen oyunlarından biridir, ancak – açıklanamayan bazı nedenlerden dolayı – pazarlamada en az takdir edilen fırsatlardan biri olmaya da devam etmektedir. Karşılaştırma açısından, GlobalWebIndex dünya genelindeki 8 internet kullanıcısından yaklaşık 7’sinin oyun oynadığını bildiriyor. Bu bulgular, bugün dünya çapında yaklaşık 3,5 milyar insanın video oyunları oynadığını ve bu insanların dörtte üçünün akıllı telefonlarında oyun oynadığını gösteriyor.

Continue Reading
isyerinde-dijital

Özel Odak Noktası: İş yerinde dijital

GlobalWebIndex, son derece değerli ‘Work araştırması’ için kısa bir süre önce bir güncelleme yayınladı ve bu çeyrek raporundan bazı önemli noktaların paylaşılmasına izin verdi. Work araştırmasının veri kümesindeki en önemli bulgulardan biri ister iş arkadaşlarıyla ister tedarikçilerle ister müşterilerle ve dış dünyayla olsun, yaşın, insanların işyerinde nasıl iletişim kurmayı sevdiklerini belirlemede kritik bir rol oynadığının belirlenmesi olmuştur. E-posta, işte iletişim

Continue Reading
Dünya_Sosyal_Medya_&İnternet_Kullanım_İstatistikleri

2020 Dünya Sosyal Medya &İnternet Kullanım İstatistikleri

Dünyada 4 milyardan fazla insan artık her ay sosyal medyayı kullanıyor ve her gün ortalama 2 milyon yeni kullanıcı bunlara katılıyor. Dünya artık sosyal medyada da daha fazla zaman harcıyor ve tipik bir kullanıcı günlük hayatının yaklaşık yüzde 15’ini sosyal platformlarını kullanarak geçiriyor. Ancak, dijitalin etkileyici rakamlar sağlayan tek yönü tabii ki de tek başına sosyal medya değil. Hootsuite ile

Continue Reading
Pandemi_sürecinde_online_marka_iletisimi

Pandemi sürecinde stratejik iletişim, marka bilinci ve online marka iletişimi

Pek çok marka daha önce eşi görülmemiş bir baskı ve stres altında kaldı ve müşterileriyle hassas iletişim kurmanın yollarını aradılar. Pandemiyle birlikte pazarlama dünyasında ortaya çıkan değişimler, yeni eğilimler ve markaların değişen tüketici kültürüne nasıl uyum sağladığını gelin hep beraber incelelim. Ekonomide oluşan çalkantılarla beraber artan gerginliklerle birlikte, zaman zaman evlere kapanmak hükümetin Covid-19 stratejisinin parçası haline geldi. Böyle bir

Continue Reading
Sosyal_Medya_Pazarlamasinin_10 Nedeni

Sosyal Medya Pazarlamasının İşletmeniz veya Markanız İçin Önemli Olmasının 10 Nedeni

Genel anlamda işletmeler için sosyal medya pazarlamasının ne kadar önemli olduğunu vurgulayan konuları gelin on madde de kısaca bahsedelim. 1. Sana hikayeni anlatman için fırsatlar sunar Bir girişimci olarak müşterileriniz sizi tanıyabilecek ve hikayelerinizle daha kişisel bir düzeyde ilişki kurabilecektir ve dijital olarak bağlantılı bu dünyada tam da ihtiyacınız olan şey bu diyebiliriz. Sizi veya işletmenizi tanımayan kişiler, işinizi nasıl

Continue Reading