REKLAM VE PAZARLAMA SEKTÖRÜNDE AJANS & MARKA İLETİŞİMİ
Ajans ne diyor? Reklam ve Pazarlama sektöründe ajansların ve hizmet verdikleri markaların en büyük problemi aralarındaki ilişki kurgusunu doğru kuramamak ve bunun sonucu olarak kreatif işler çıkaramamaktır. Ajans tarafında en sık rastlanan problemlere bakarsak; Marka yetkililerinin detaylı ve doğru brief verememesi Proje üretim sürecine çok fazla müdahale etmeleri Verdikleri brieflerde çok fazla değişikliğe gitmeleri gibi nedenler ajans ekibinin motivasyonunun düşmektedir.
Continue Reading
Z kuşağının dikkatini çeken şaşırtıcı trend: Yatıştırıcı videolar
Roya Zeitoune, YouTube’un Avrupa, Orta Doğu ve Afrika için Kültür ve Eğilimler ekibini yönetmektedir. Ekibi, ortaya çıkan tüketici trendlerini ortaya çıkarmak için YouTube görüntüleme verilerini derinlemesine araştırıyor. Gelin Roya’nın analizlerine birlikte bakalım. Modern yaşam streslidir. Herkesin kendince sakinleşmek için problemlerle başa çıkma mekanizması/yöntemi vardır. Hayatın olumlu yanlarına çokça şükrediyoruz, derin nefesler alıyoruz ve birçok durumda rahatlatıcı YouTube videolarını arıyoruz. Binlerce
Continue Reading
Belgesiz Com.Tr Döneminde Tarih verildi
TR uzantılı alan adlarının ve buna ait veritabanının işlenmesini, rehber oluşturmayı, güncelleme işlemi ve rehberlik hizmeti sunulması, alan adı başvuru işlemlerinin gerçek zamanlı yapılmasına olanak sağlayan güvenlikli ve sürekliliği olacak şekilde gerçekleştirildiği bir sistemin adı olan TRABİS bugün açıklama yayınladı. 29 Eylül 2022 tarihinde TRABİS’in devreye girmesi ile birlikte com.tr, net.tr ve org.tr gibi bazı .tr uzantılı alan adları belgesiz olarak tahsis edilecektir. Geçiş
Continue Reading
PAZARLAMADA ODAK NOKTA: PROJE YÖNETİMİ
Değişen Pazarlama Dinamiği Dünya pazarında 80’li yılların sonunda müşteri odaklı olmanın önemini kavrayan şirketler, 90’lı yıllara gelindiğinde ürünlerini hızlı ve verimli bir şekilde piyasaya sürmeye ve kurumsal kaynak planlama (ERP) sistemlerini uygulamaya başladı. Bu gelişmelerle birlikte proje yönetimi de önem kazanmaya başladı. Türkiye’de ise şirketler dünyada gelişen pazarlama işlevlerine paralel zamanlı olarak ayak uydursa da, kaliteye ve hıza odaklanma alanlarında
Continue Reading
REKLAMCILIK TARİHİNE GENEL BİR BAKIŞ
Reklam; şaşırtıcı, özgün ve dikkat çekici yöntemlerle bir ürün, hizmet, fikir veya organizasyonu; yazılı, görsel veya işitsel kanallarla belirlenen hedef kitlelerin dikkatini ve tutumunu etkilemek amacıyla yapılan çalışmaların bütününe diyebiliriz. Reklamcılık tarihi nereye dayanıyor? Reklamın tarihsel serüveni neredeyse insanlık tarihi kadar eskiye dayanmaktadır. Yazılı reklamın başlangıcı tam olarak bilinmemekle birlikte İngiltere’de British Museum’de bulunan ve MÖ 3000’li yıllarda yazıldığı kabul edilen
Continue Reading
Markalar, özgün bir amaç aracılığıyla nasıl rekabet avantajı elde edebilir?
Amaç- Büyüme İçin Önemli Bir İşarettir Birçok kuruluş, kârın ötesinde neden var olduklarını yeniden tanımlıyor. Amaç; ürün teslimatından, çalışan ve topluluk katılımına kadar her şeyi yeniden düşünmeye itiyor. Pazarlama amaca yönelik durumlarda nasıl bir rol oynar? Son zamanlarda işletme amacının karı maksimize etmenin ötesine geçmesi gerektiği beklentisi giderek yaygınlaşıyor. 2021 Edelman Güven Barometresi bulgularına göre; tüketicilerin %68’inin şirketleri değişmeye zorlama
Continue Reading
TRABİS Döneminde Belgeli Ve Belgesiz İşlemler
TRABİS Döneminde Belgeli Ve Belgesiz İşlemler *Belgesiz Satış işlemleri, TRABİS’in devreye alınmasından sonraki 3.yılda yapılmaya başlayacaktır. **.tr uzantı tahsis işlemleri, TRABİS’in devreye alınmasından sonraki 1.yılda yapılmaya başlayacaktır. gen.tr, biz.tr, tv.tr, web.tr, info.tr, bbs.tr, tel.tr name.tr uzantılı alan adları için TRABİS döneminde de belgesiz olarak işlem gerçekleştirilecektir. gov.tr, edu,tr, bel.tr, k12.tr, av.tr, dr.tr, pol.tr, kep.tr uzantılı alan adları için TRABiS döneminde
Continue Reading
Küçük İşletmeler İçin Online Büyüme Kaynakları
-
Aurora Digital
-
11 Kasım 2021
-
Performans Pazarlama, Sosyal Medya- Marka
-
e-ticarete hakim olmak, google, google araçlarına hakim olmak, işletme büyüme stratejileri, küçük işletme, Küçük İşletmeler İçin Online Büyüme Kaynakları, online kaynaklar, pazaryeri yönetimi, sosyal medya araçları, sosyal medya yönetimi
-
0 Comments
Küçük İşletmeler İçin Online Büyüme Kaynakları Ücretsiz çevrimiçi kaynaklarıyla sosyal meyda, e-ticaret pazaryerleri ve Google araçlarını öğrenerek işletmeni büyütmek ister misin? Dijitalde ihtiyacın olacak tüm ücretsiz kaynakları sizin için derledik. Bu blog yazısı çeşitli sektörlerden çeşitli alanlarda iş yapan, özellikle yolu çevrimiçi kanallardan geçen küçük ölçekli kuruluşların hepsini ilgilendiriyor. Küçük işletmeler kendi alanında iş yapış ve kreatif süreçleri sağlıklı bir
Continue Reading
Türkiye’de ev kadınları: Alışveriş davranışları ve alışkanları- 2021
Türkiye’de kadın nüfusun iş gücüne katılım oranı %26’dır. Genel olarak toplam kadın nüfusunun 3’te 1’ini de ev kadınları oluşturmaktadır. Türkiye’de ev kadınları evin birçok ihtiyacından mesul konumda. Evin ortak gelirinde ev ihtiyaçları için ayrılan miktarın kadın, bağımsız olarak harcayabilmekte “Evi işlettikleri” için alışverişte karar verme statüsünü elinde tutmaktadırlar. Ev kadınları kitlesi evde çalışırken ülke ekonomisinde de önemli bir değer oluşturmaktadır.
Continue Reading
İçerik Pazarlaması ile Kitle Nasıl Oluşturulur?
Bu blog yazımızla okuyucularınızın dikkatini, ilgisini ve sadakatini nasıl yakalayacağınızla ilgili bazı fikirler veriyor olacağız. Okuyucularınızla, sadece *sizi* ve ürettiğiniz her şeyi (ister tek başınıza içerik üreticisi olun ister marka veya yayıncı ya da influencerlarla çalışın fark etmez) okumak için geri gelmek istemelerini sağlayan bir bağlantı nasıl oluşturduğumuzu keşfedeceğiz. Kitlenizi Nasıl Ölçersiniz? Hedef, bir kitle oluşturmaksa, öncelikle “kitle”yi neyin oluşturduğunu
Continue Reading