PAZARLAMADA ODAK NOKTA: PROJE YÖNETİMİ
Değişen Pazarlama Dinamiği Dünya pazarında 80’li yılların sonunda müşteri odaklı olmanın önemini kavrayan şirketler, 90’lı yıllara gelindiğinde ürünlerini hızlı ve verimli bir şekilde piyasaya sürmeye ve kurumsal kaynak planlama (ERP) sistemlerini uygulamaya başladı. Bu gelişmelerle birlikte proje yönetimi de önem kazanmaya başladı. Türkiye’de ise şirketler dünyada gelişen pazarlama işlevlerine paralel zamanlı olarak ayak uydursa da, kaliteye ve hıza odaklanma alanlarında
Continue Reading
REKLAMCILIK TARİHİNE GENEL BİR BAKIŞ
Reklam; şaşırtıcı, özgün ve dikkat çekici yöntemlerle bir ürün, hizmet, fikir veya organizasyonu; yazılı, görsel veya işitsel kanallarla belirlenen hedef kitlelerin dikkatini ve tutumunu etkilemek amacıyla yapılan çalışmaların bütününe diyebiliriz. Reklamcılık tarihi nereye dayanıyor? Reklamın tarihsel serüveni neredeyse insanlık tarihi kadar eskiye dayanmaktadır. Yazılı reklamın başlangıcı tam olarak bilinmemekle birlikte İngiltere’de British Museum’de bulunan ve MÖ 3000’li yıllarda yazıldığı kabul edilen
Continue Reading
Markalar, özgün bir amaç aracılığıyla nasıl rekabet avantajı elde edebilir?
Amaç- Büyüme İçin Önemli Bir İşarettir Birçok kuruluş, kârın ötesinde neden var olduklarını yeniden tanımlıyor. Amaç; ürün teslimatından, çalışan ve topluluk katılımına kadar her şeyi yeniden düşünmeye itiyor. Pazarlama amaca yönelik durumlarda nasıl bir rol oynar? Son zamanlarda işletme amacının karı maksimize etmenin ötesine geçmesi gerektiği beklentisi giderek yaygınlaşıyor. 2021 Edelman Güven Barometresi bulgularına göre; tüketicilerin %68’inin şirketleri değişmeye zorlama
Continue Reading
TRABİS Döneminde Belgeli Ve Belgesiz İşlemler
TRABİS Döneminde Belgeli Ve Belgesiz İşlemler *Belgesiz Satış işlemleri, TRABİS’in devreye alınmasından sonraki 3.yılda yapılmaya başlayacaktır. **.tr uzantı tahsis işlemleri, TRABİS’in devreye alınmasından sonraki 1.yılda yapılmaya başlayacaktır. gen.tr, biz.tr, tv.tr, web.tr, info.tr, bbs.tr, tel.tr name.tr uzantılı alan adları için TRABİS döneminde de belgesiz olarak işlem gerçekleştirilecektir. gov.tr, edu,tr, bel.tr, k12.tr, av.tr, dr.tr, pol.tr, kep.tr uzantılı alan adları için TRABiS döneminde
Continue Reading
Küçük İşletmeler İçin Online Büyüme Kaynakları
-
Aurora Digital
-
11 Kasım 2021
-
Performans Pazarlama, Sosyal Medya- Marka
-
e-ticarete hakim olmak, google, google araçlarına hakim olmak, işletme büyüme stratejileri, küçük işletme, Küçük İşletmeler İçin Online Büyüme Kaynakları, online kaynaklar, pazaryeri yönetimi, sosyal medya araçları, sosyal medya yönetimi
-
0 Comments
Küçük İşletmeler İçin Online Büyüme Kaynakları Ücretsiz çevrimiçi kaynaklarıyla sosyal meyda, e-ticaret pazaryerleri ve Google araçlarını öğrenerek işletmeni büyütmek ister misin? Dijitalde ihtiyacın olacak tüm ücretsiz kaynakları sizin için derledik. Bu blog yazısı çeşitli sektörlerden çeşitli alanlarda iş yapan, özellikle yolu çevrimiçi kanallardan geçen küçük ölçekli kuruluşların hepsini ilgilendiriyor. Küçük işletmeler kendi alanında iş yapış ve kreatif süreçleri sağlıklı bir
Continue Reading
Türkiye’de ev kadınları: Alışveriş davranışları ve alışkanları- 2021
Türkiye’de kadın nüfusun iş gücüne katılım oranı %26’dır. Genel olarak toplam kadın nüfusunun 3’te 1’ini de ev kadınları oluşturmaktadır. Türkiye’de ev kadınları evin birçok ihtiyacından mesul konumda. Evin ortak gelirinde ev ihtiyaçları için ayrılan miktarın kadın, bağımsız olarak harcayabilmekte “Evi işlettikleri” için alışverişte karar verme statüsünü elinde tutmaktadırlar. Ev kadınları kitlesi evde çalışırken ülke ekonomisinde de önemli bir değer oluşturmaktadır.
Continue Reading
İçerik Pazarlaması ile Kitle Nasıl Oluşturulur?
Bu blog yazımızla okuyucularınızın dikkatini, ilgisini ve sadakatini nasıl yakalayacağınızla ilgili bazı fikirler veriyor olacağız. Okuyucularınızla, sadece *sizi* ve ürettiğiniz her şeyi (ister tek başınıza içerik üreticisi olun ister marka veya yayıncı ya da influencerlarla çalışın fark etmez) okumak için geri gelmek istemelerini sağlayan bir bağlantı nasıl oluşturduğumuzu keşfedeceğiz. Kitlenizi Nasıl Ölçersiniz? Hedef, bir kitle oluşturmaksa, öncelikle “kitle”yi neyin oluşturduğunu
Continue Reading
Bir İşletme Olarak Instagram Hikayelerinizi Mükemmelleştirmenin 8 Yolu
Instagram Hikayeleri Hedef Kitlenizle Direk Temas Sağlar Hikayelerin bugün Instagram’da çok büyük bir etkileşim alanına sahip olduğunu duymak sizin için sürpriz olmamalı. Her gün hikayeleri kullanan yüz milyonlarca insan var ve kesinlikle sizin hikayelerinizin geride kalanlar olmasını istemezsiniz. Hikayeler, hedef kitlenizle en iyi etkileşimi kurmaya yarayan benzersiz bir yoldur. Nasıl çekici Instagram Hikayeleri oluşturacağınızdan veya yaklaşımınızın nasıl olması gerektiğinden emin değilseniz, kesinlikle doğru yerdesiniz. Bu
Continue Reading
Kişisel Verimlilik Yöntemleri için Sistemli Çalışma Metotları
Doğru üretkenlik yöntemi, işinizde büyük bir fark oluşturabilir. Bunun için herkesin ihtiyacına göre bazı sistemli çalışma metotlarından bahsedeceğiz. Akıcı, sakin ve doğru bir iş akışı sizi bunalmış, odaklanmamış veya verimsiz hissetmekten daha çok sakin, kontrollü ve en büyük projeleri bile üstlenmeye hazır hale götürebilir. Kişisel Verimlilik Yöntemleri için Sistemli Çalışma Metodu Nedir? Herkesin çalışma şeklini göre verimliliği en üst düzeye çıkarmak için
Continue Reading
Basit ve planlı çalışma için to-do listesinin önemi
Kendiniz için verimli bir iş akışı oluşturmaya çalışırken, yolculuğunuzda bazı önemli noktalarla karşılaşmanız olasıdır. Merak etmeyin, hepsi normal. Odaklanacak birden fazla projeniz olduğunda, onları takip etmenize yardımcı olacak bazı araçlarınız olmalı. İşiniz sizi masanızın ötesine, bir toplantıya veya yeni bir iş yerine veya uçakta bir yere seyahat etmeye götürdüğünde, nerede olursanız olun planlı olmanızı sağlayacak to-do listesi oldukça önemli. Haftalar,
Continue Reading