Alışveriş Davranışlarını Ne Etkiler
Müşterilerinizin alışveriş yolculuğunda sadece yola değil, yol kenarındaki çiçeklere de dikkat edin. Ürünle ilk temas anında, üye olurken, sepete eklerken, alışverişi tamamlarken yaşadığı deneyime odaklanın. Müşteri davranışlarını etkileyen faktörler: Mobil uyumluluk, Rehberlik,Tıklama sayısı, Yükleme süresi, Ödeme yöntemleri, Kargo, İadeler. Mobil uyumluluk: Müşteriler uçtan uca kolay bir şekilde alışveriş sürecini tamamlamak ister. Sitenizdeki deneyimin mobil öncelikli olduğundan emin olmanız gerekir.
Continue Reading
Google Neyi Sever? İçerik Oluştururken Sorulması Gereken 15 Soru Nedir?
İçerik Oluştururken Sorulması Gereken 15 Soru Nedir? Google neyi sever? Google kullanıcıların beğeneceği içerikleri sever. SEO kavramından habersiz kuru temizleme işletmesi sahibi Ahmet amca, 10 farklı anahtar kelimede google arama sonuçlarında ilk sırada yer alırken onlarca SEO aracı kullanan ajans çalışanı berk neden o kadar başarılı değil? Ahmet amcanın sırrı ne ? Youtube’da, diğer sosyal mecralarda ya da blog sitelerinde
Continue Reading
En Önemli Müşterilerimiz Kim ?
Müşteri Segmentasyonu En önemli müşterilerimiz kim? Müşteri segmentasyonunu oluşturan temel öğeler bir işletmenin dokunmak ve hizmet vermek istediği topluluğu ifade eder. Müşteri, tüm iş modellerinin kalbidir. Bir şirket kar sağlayan müşterisi yoksa uzun süre ayakta kalamaz. Müşteriyi en iyi şekilde memnun etmek için şirketler onları ortak ihtiyaç, davranış ya da diğer ortak özelliklerini göz önünde bulundurarak segmentlere ayrılmalıdır. Şirketler hangi
Continue Reading
Küçük İşletmeler İçin Online Büyüme Kaynakları
-
Aurora Digital
-
11 Kasım 2021
-
Performans Pazarlama, Sosyal Medya- Marka
-
e-ticarete hakim olmak, google, google araçlarına hakim olmak, işletme büyüme stratejileri, küçük işletme, Küçük İşletmeler İçin Online Büyüme Kaynakları, online kaynaklar, pazaryeri yönetimi, sosyal medya araçları, sosyal medya yönetimi
-
0 Comments
Küçük İşletmeler İçin Online Büyüme Kaynakları Ücretsiz çevrimiçi kaynaklarıyla sosyal meyda, e-ticaret pazaryerleri ve Google araçlarını öğrenerek işletmeni büyütmek ister misin? Dijitalde ihtiyacın olacak tüm ücretsiz kaynakları sizin için derledik. Bu blog yazısı çeşitli sektörlerden çeşitli alanlarda iş yapan, özellikle yolu çevrimiçi kanallardan geçen küçük ölçekli kuruluşların hepsini ilgilendiriyor. Küçük işletmeler kendi alanında iş yapış ve kreatif süreçleri sağlıklı bir
Continue Reading
Dijital Dünyada Müşteri Yorumları Nasıl Cevaplanır?
İçinde bulunduğumuz dijital dünyada işletmenizin güçlü online varlıklara sahip olması kaçınılmaz bir durum ve bu varlıkları doğru yönetebilmemiz de aynı derecede kritik bir öneme sahiptir. Tüketicilerin özellikle %80’ninin ürünü veya hizmeti satın almadan hatta daha satış kanalınıza bile girmeden, arama motorunda ilgili olduğu ürün veya hizmetinizle alakalı arama yaptığı düşünülürse, insanların satış kanallarınızdan alışveriş yapmadan önce işletmenizin online yorumlarına bakmış
Continue Reading
Markalar Kültürel Tansiyonlara Nasıl Çare olur?
Brandweek konferansından NAZIA DU BOIS’in konuşmasından toparladığım notlardan hazırladığım bu yazı ile uluslararası markaların kültürlere olan yaklaşımına değinildi. Toplumlara yaklaşabilmek ve tüketiciye dokunabilmek için markaların kültürleri nasıl kullandığı konusunu örneklerle anlatmaya çalıştık. Yorum yaparak sizlerde düşüncelerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz. Global markaların tüketicilerine ulaşması ve anlam ifade etmesi açısından, toplumda oluşan ihtilaflı konuların çözümleri için değerler sunabilmesi gerekir. Markaların bu değerleri sunabilmesi
Continue Reading
GELECEKTE SÜRÜNGEN MARKALAR AYAKTA KALACAK!
Brandweek konferansında DR. CLOTAIRE RAPAILLE’in konuşmasından toparladığım notlardan hazırladığım bu yazı ile dünya genelinde müşteri satın alma davranışlarının kültürel etkileri konusuna değindim. Yorum yaparak sizlerde düşüncelerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz. Gelecekte sürüngen markalar ayakta kalacak! Rapaille, konferansa ‘küreselleşme çok büyük bir hata’ diyerek başladı. Bu söylemi uluslararası markalara ‘müşteri davranışlarının bilinçaltı’ şifrelerinin kırılması alanında danışmanlık veren birinin söylemesi oldukça dikkatimi çekti. Konuşması
Continue Reading
IOS 14 ve Facebook Reklamları Arasındaki Savaş Kızışıyor
Facebook ve Apple arasındaki mücadele 2021 yılında da devam ediyor. Geçen sene gizlilik ile alakalı güncellemesini erteleyen Apple, bu ay itibariyle IOS 14 güncellemesiyle kullanıcılarını memnun ederken Facebook tarafında endişe, reklam verenlerde ise tedirginlik oluşturmaya başladı. Apple’ın IOS 14’teki veri izleme izinlerinde Facebook reklam verenlerini, yayıncılarını ve uygulama geliştiricilerini önemli ölçüde etkileyebilecek büyük değişiklikler yaptığını açıkladı ancak bunların etkilerini henüz
Continue Reading
Dijital Reklam Türleri & Püf Noktaları
Reklam Stratejisi Dijital reklam faaliyetlerine bakış açımız klasik pazarlama yaklaşımı ile uyumlu bir perspektife sahiptir. Müşteri yolculuğunun her bir noktasında yaşatılan deneyimin dikkate alınması gerektiğini biliyoruz. Bir müşterinin markayı tanımasından işlem gerçekleştirdiği ana kadar geçirdiği dönüşüm hunisi adımlarını reklam stratejilerimizde model olarak benimsiyoruz. Marka veya ürünün kampanya ihtiyacını bu bakış açısını temel alarak değerlendiriyoruz. Çünkü kullanıcının hayatında ilk defa gördüğü
Continue Reading
10 Adımda SEO Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
Arama motoru optimizasyonu çalışmaları hedef kitlenin ihtiyaçlarına göre içerik tüketme alışkanlıkları belirlenerek ilgili içeriklerden Google arama sonuçlarında iyi sıralama almayı hedeflemektedir. Arama sonuçlarından gelen trafiğe organik trafik denir. Organik ziyaretçi kitlesi işletmeler için çok önemli olmasının başında dönüşüm oranlarının da yüksek olması gerekir. Gelin beraber SEO kullanım alanlarına ve SEO bazlı proje üretiminin bütün süreçlerine adım adım değinerek SEO araçları
Continue Reading