fbpx
Dogru-Brief-Nasil-Verilir?

Brief Nedir & Doğru Brief Nasıl Verilir?

Brief nedir? Kelime anlamıyla; “kısaca anlatmak, anahtarı çıkarmak, ön anlatım” anlamlarına gelmektedir. Yani işi yapacak olanların işe başlamadan önce; sektörünüzle, rakiplerinizle, beklentilerinizle ilgili bilinmesi gereken bilgileri içeren özet dokümandır. Tasarım brief’i kendiniz ve seçtiğiniz tasarım ajansı arasındaki iletişime yardımcı olmak için kullanılan en önemli belgedir. Bu doküman, muhatabının hayatını kolaylaştırmak için oluşturulmuş bir belgedir. Konuyla ilgili kişilerin kafalarındaki soru işaretlerini

Continue Reading
Ücretsiz-tasarim-araclari

Ücretli ve Ücretsiz Tasarım ve Video Araçları

1. CANVA Canva, ücretsiz bir web tabanlı tasarım uygulamasıdır. İnfografik, poster, sunum, davetiye, kart, reklam ya da sosyal medya gönderileri gibi birçok görseli profesyonel bir şekilde hazırlamanıza yardımcı olur. Tasarım bildiğiniz üzere göreceli bir kavram. Elbette bazı kuralları var ama temelinde hayal gücüne bağlı. Bazen istediklerinizi söylemenize rağmen “işte budur” demek vakit alır. Tasarım bilmiyor olmanız da bu “işte budur”a ulaşamamanıza bir etken

Continue Reading
Dijital-Reklamlar-Hakkında-Bilmeniz-Gerekenler

Dijital Reklam Türleri & Püf Noktaları

Reklam Stratejisi Dijital reklam faaliyetlerine bakış açımız klasik pazarlama yaklaşımı ile uyumlu bir perspektife sahiptir. Müşteri yolculuğunun her bir noktasında yaşatılan deneyimin dikkate alınması gerektiğini biliyoruz. Bir müşterinin markayı tanımasından işlem gerçekleştirdiği ana kadar geçirdiği dönüşüm hunisi adımlarını reklam stratejilerimizde model olarak benimsiyoruz.  Marka veya ürünün kampanya ihtiyacını bu bakış açısını temel alarak değerlendiriyoruz. Çünkü kullanıcının hayatında ilk defa gördüğü

Continue Reading
10-Adımda-SEO

10 Adımda SEO Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey

Arama motoru optimizasyonu çalışmaları hedef kitlenin ihtiyaçlarına göre içerik tüketme alışkanlıkları belirlenerek ilgili içeriklerden Google arama sonuçlarında iyi sıralama almayı hedeflemektedir. Arama sonuçlarından gelen trafiğe organik trafik denir. Organik ziyaretçi kitlesi işletmeler için çok önemli olmasının başında dönüşüm oranlarının da yüksek olması gerekir. Gelin beraber SEO kullanım alanlarına ve SEO bazlı proje üretiminin bütün süreçlerine adım adım değinerek SEO araçları

Continue Reading
Markayi-Marka-Yapan-4-Temel-ozellik

Markayı Marka Yapan 4 Temel Özellik

Marka Nedir? Marka, bir şirketin, kuruluşun veya bireyin, onu deneyimleyenler tarafından algılanma şeklidir. Bir marka bir isim, terim, tasarım veya sembolden daha fazlası, bir ürün veya işletmenin insanların zihninde uyandırdığı tanınabilir duygudur. O halde markalar, onları deneyimleyen herkesin zihninde yaşarlar: çalışanlar, yatırımcılar, medya ve en önemlisi müşteriler. Basitçe ifade etmek gerekirse, markalar algılardır. Tüm bileşenleriyle birlikte oluşturduğumuz marka, müşterilerimizin zihninde

Continue Reading
2021-Avrupa-E-Ticaret-Gida

2021 Avrupa E-Ticaret Gıda Alışveriş Trendleri Neler Olacak?

E-ticaretin dünya genelindeki hacmi, son üç yılda yüzde 73 artış göstererek 3,5 trilyon dolara ulaştı. Başta E-ticaret sektörünün yoğun kullanıldığı İngiltere ve Almanya olmak üzere birçok Avrupa ülkesinde online alışveriş %130’lara varan artış gösterdi. 2021 yılını e-ticaret açısından verimli kılmak adına birçok firma yeni tekonolojilere yatırım yapıyor ya da teknolojik trendleri takip ederek müşteri ilişkilerine bu trendleri uyguluyor. Covid-19’un tüm

Continue Reading
E-ticaretin-2020-2021-ongorusu

E-Ticaretin 2020-2021 öngörüsü

2021 için kimse bundan sonra ne olacağını söyleyemez. Açıkça görülüyor ki, işletmeler çevik ve esnek kalmalı ve bir an önce dönüşmeye hazır olmalı. Bu nedenle, ihtiyaç duyduğunuzda değiştirmenize ve dönmenize olanak tanıyan güçlü ve çevik birçok kanallı entegrasyon stratejisi uygulayarak teknolojilerinize odaklanmalısınız. Tüm teknoloji sistemlerinin entegrasyonu, kesinti sürelerini önlemek ve azaltmak için gerçekten çok önemlidir, daha az manuel çalışma ve şu anda

Continue Reading
Makine_ögrenimi

Makine öğrenimi, e-ticaret şirketinize nasıl fayda sağlayabilir?

Teknoloji, özellikle yapay zekâ (AI) söz konusu olduğunda, bugünlerde her zamankinden daha karmaşık hale geliyor. En gelişmiş sistemler artık bir zamanlar yalnızca insanların başarması için mümkün olan şeyleri yapabiliyor ve kuruluşların her zamankinden daha iyi iş kararları almasına yardımcı oluyor. Bilgisayarların, bir insan tarafından açıkça programlanmadan süreçlerini iyileştirip uyarlayabildiği makine öğrenimi adı verilen bir AI türü, çevrimiçi ürün veya hizmet satarak

Continue Reading
2020-de-E-Ticarette

2020’de E-Ticarette Neler Oldu? (ADOBE Raporu)

Adobe’nin 2020 Dijital Ekonomi Endeksi, 18 kategoride 100 milyon üründe trilyonlarca çevrimiçi işlemi analiz eder. İşte Adobe’nin ortaya çıkardığı en önemli bilgilerden bazıları: Dijital satın alma gücü %20 arttı. Bilgisayarlar ve monitörler, 1-10 Mart ile 11-25 Mart arasında ortalama günlük satışlarda%40 artış gördü. Fitness aletleri aynı dönemlere göre %55 artış gösterdi. Aynı dönemde virüs koruma ürünleri (eldiven, maske, el dezenfektanı vb.)

Continue Reading
Pandemi-Döneminde-E-ticaret

Pandemi Döneminde E-ticarette Global Trendler

Pandemi başlamasıyla birlikte global ölçekte ortaya çıkan ihtiyaçlar söz konusu ve bu ihtiyaçlar da üzerine çalışma yapılan, konuşulan alanları belirliyor. İlgi odaklarının toplanması sonucu trendler meydana geliyor. Belirlenmiş 2020 yılının global trendleri ve 2021’in ilk çeyreğinde de devam etmesi ön görülen bu trendleri ise şu şekilde sıralayabiliriz: Abonelik servisleri Online taze gıda satışı Hızlı teslimat   Sosyal ticaret AR/VR kullanımı Canlı yayın

Continue Reading