fbpx
Dijital-Dünyada-Müsteri- Cevaplama

Dijital Dünyada Müşteri Yorumları Nasıl Cevaplanır?

İçinde bulunduğumuz dijital dünyada işletmenizin güçlü online varlıklara sahip olması kaçınılmaz bir durum ve bu varlıkları doğru yönetebilmemiz de aynı derecede kritik bir öneme sahiptir. Tüketicilerin özellikle %80’ninin ürünü veya hizmeti satın almadan hatta daha satış kanalınıza bile girmeden, arama motorunda ilgili olduğu ürün veya hizmetinizle alakalı arama yaptığı düşünülürse, insanların satış kanallarınızdan alışveriş yapmadan önce işletmenizin online yorumlarına bakmış

Continue Reading
Markalar-Kulturel-Tansiyonlara-Nasil-Care-olur?

Markalar Kültürel Tansiyonlara Nasıl Çare olur?

Brandweek konferansından NAZIA DU BOIS’in konuşmasından toparladığım notlardan hazırladığım bu yazı ile uluslararası markaların kültürlere olan yaklaşımına değinildi. Toplumlara yaklaşabilmek ve tüketiciye dokunabilmek için markaların kültürleri nasıl kullandığı konusunu örneklerle anlatmaya çalıştık. Yorum yaparak sizlerde düşüncelerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz. Global markaların tüketicilerine ulaşması ve anlam ifade etmesi açısından, toplumda oluşan ihtilaflı konuların çözümleri için değerler sunabilmesi gerekir. Markaların bu değerleri sunabilmesi

Continue Reading
SÜRÜNGEN-MARKALAR-AYAKTA-KALACAK!

GELECEKTE SÜRÜNGEN MARKALAR AYAKTA KALACAK!

Brandweek konferansında DR. CLOTAIRE RAPAILLE’in konuşmasından toparladığım notlardan hazırladığım bu yazı ile dünya genelinde müşteri satın alma davranışlarının kültürel etkileri konusuna değindim. Yorum yaparak sizlerde düşüncelerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz. Gelecekte sürüngen markalar ayakta kalacak! Rapaille, konferansa ‘küreselleşme çok büyük bir hata’ diyerek başladı. Bu söylemi uluslararası markalara ‘müşteri davranışlarının bilinçaltı’ şifrelerinin kırılması alanında danışmanlık veren birinin söylemesi oldukça dikkatimi çekti. Konuşması

Continue Reading
Facebook-and-iOS-14

IOS 14 ve Facebook Reklamları Arasındaki Savaş Kızışıyor

Facebook ve Apple arasındaki mücadele 2021 yılında da devam ediyor. Geçen sene gizlilik ile alakalı güncellemesini erteleyen Apple, bu ay itibariyle IOS 14 güncellemesiyle kullanıcılarını memnun ederken Facebook tarafında endişe, reklam verenlerde ise tedirginlik oluşturmaya başladı. Apple’ın IOS 14’teki veri izleme izinlerinde Facebook reklam verenlerini, yayıncılarını ve uygulama geliştiricilerini önemli ölçüde etkileyebilecek büyük değişiklikler yaptığını açıkladı ancak bunların etkilerini henüz

Continue Reading
INSTAGRAMDA-MARKA-KİMLİGİ-OLUSTURMAK

INSTAGRAMDA MARKA KİMLİĞİ OLUŞTURMAK İÇİN 7 ÖNEMLİ ADIM

Bildiğimiz üzere kısa zaman önce hem Facebook tarafına hemde Instagram tarafına Alışveriş ile Mağaza özelliği eklendi. Bu sayede gönderilerinizde hem ürünlerinizi direkt olarak etiketleyerek satış için sitenize yönlendirebileceksiniz hemde ürünlerinizden oluşan bir mağazanın olacak. Minik websitesi gibi. Öncelikle bu özelliği aktif etmeniz için İşletme hesabında olmanız gerekiyor. Sonrasında Facebook Business hesabınızdan bir katalog oluşturarak ürün ve ürün setlerinizi orada toplu

Continue Reading
2021-de-Dijital-Bolge-tahmin

2021’de ‘Dijital Bölge’ nelere dikkat edilmeli

We Are Social ve Hootsuite tarafından hazırlanan rapor baz alınarak ‘dijital durum’ özetini değerlendirdik. Dijital 2021 raporunun tamamına buradan ulaşabilirsiniz. Yakın gelecekte ne var? Üçüncü taraf tanımlama bilgilerinin ortadan kalkması: Google’ın Chrome tarayıcıları, 2021’in sonunda üçüncü taraf tanımlama bilgileri desteğini sona erdirecek. Bu nedenle, bu yıl, özellikle programatik platformlar kendilerini yeniden keşfettikçe, reklam teknolojisinde önemli değişiklikler bekleyebiliriz. Esnek çalışma ‘evden çalışma’, öngörülebilir

Continue Reading
Sosyal-Medya-Stratejik-Yaklasim

Sosyal Medya Pazarlamasına Stratejik Yaklaşım

We Are Social ve Hootsuite tarafından hazırlanan rapordan öne çıkan başlıklardan sosyal medya pazarlamasına daha stratejik yaklaşım konusunu sizler için değerlendirdik. Dijital 2021 raporunun tamamına buradan ulaşabilirsiniz. GWI tarafından toplanan verilerin Kepios analizi, herhangi bir sosyal medya platformunun kullanıcılarının en az yüzde 98’inin en az bir başka sosyal platform kullandığını gösteriyor. Bireysel sosyal platformlar da önemli kitle çakışmalarına maruz kalıyor; 16-64 yaş

Continue Reading
cevrimici-arama-davranislari

Çevrimiçi arama davranışları değişiyor!

We Are Social ve Hootsuite tarafından hazırlanan rapordan öne çıkan başlıklardan çevrimiçi arama davranışlarını sizler için değerlendirdik. Dijital 2021 raporunun tamamına buradan ulaşabilirsiniz. Bilgiyi bulmak, insanların çevrimiçi olmasının ana nedenidir ve dünyadaki İnternet kullanıcılarının neredeyse üçte ikisi bunun en büyük motivasyonlarından biri olduğunu söyleniyor. Bununla birlikte, GWI’nin son araştırması, dünyanın arama davranışlarının değişmekte olduğunu ve bu değişen davranışın dijital bir kitleyle etkileşim

Continue Reading
İnternet dijital2021-internet-kullanımı-sosyal-medya

DİJİTAL 2021: “İnternet Kullanımı &Sosyal Medya” İLE İLGİLİ EN SON ANALİZLER

Sosyal medya, internet kullanımı, dijital platformlar ve ülke bazlı iç görü raporları sunan ‘We Are Social’ raporu ‘Dijital 2021’ birkaç gün önce yayınlandı. We Are Social ve Hootsuite tarafından hazırlanan rapordan öne çıkan başlıkları sizler için değerlendirdik. Bu raporda daha çok platform bazlı verilere yer verilmiş. Ülke bazındaki verilere de ilerleyen zamanlarda yayınlanacak olan raporlarda yer verilecektir. Dijital 2021 raporunun

Continue Reading
10-madede-etkili-tasarım

İyi Bir Tasarım İçin 10 Etkili Adım

Nasıl iyi bir tasarımın ortaya çıkacağını bilmek için, iyi bir tasarımın en önemli noktalarını iyi kavramak lazım. Tasarım ilkeleri, tasarım becerilerinizin temelini oluşturur. Dolayısıyla iyi bir tasarım hazırlamak için öncelikle tasarım ilkelerini gerçekten anlayıp o gözle bakmak gerekir. Eğer ilkeleri anladıysanız hangi programı kullandığınız fark etmeksizin, onları istediğiniz her yerde uygulayabilirsiniz. 1. Mesaj (Tasarımın Anlamı / Amacı) Mesaj, tasarımın yönünü

Continue Reading