fbpx

Belgesiz Com.Tr Döneminde Tarih verildi

TR uzantılı alan adlarının ve buna ait veritabanının işlenmesini, rehber oluşturmayı, güncelleme işlemi ve rehberlik hizmeti sunulması, alan adı başvuru işlemlerinin gerçek zamanlı yapılmasına olanak sağlayan güvenlikli ve sürekliliği olacak şekilde gerçekleştirildiği bir sistemin adı olan TRABİS bugün açıklama yayınladı. 29 Eylül 2022 tarihinde TRABİS’in devreye girmesi ile birlikte com.tr, net.tr ve org.tr gibi bazı .tr uzantılı alan adları belgesiz olarak tahsis edilecektir. Geçiş

Continue Reading
catisma yonetimi

ANLAŞMAZLIKLARI FIRSATA ÇEVİRMEK; ÇATIŞMA YÖNETİMİ

Çatışma Yönetiminin Doğası Çatışma yönetimini işyerinde nasıl kullanacağız? Gelin bu konuyu birlikte inceleylim. iş yaşamında ekibiyle ya da ekipler arası anlaşmazlık, iletişimsizlik veya çatışma yaşamayan neredeyse yoktur. Bunu aslında kurumsal doğanın kanunu sayabiliriz. Aynı hedef ve amaç doğrultusunda bile paydaşların ya fikirleri uyuşmaz, ya bakış açıları aynı değildir ya da yöntemleri farklıdır. Önemli olan, bu çatışma ve anlaşmazlıkları şahsileştirmeden, bireysel

Continue Reading
Alışveriş Davranışını Ne Etkiler

Alışveriş Davranışlarını Ne Etkiler

Müşterilerinizin alışveriş yolculuğunda sadece yola değil, yol kenarındaki çiçeklere de dikkat edin. Ürünle ilk temas anında, üye olurken, sepete eklerken, alışverişi tamamlarken yaşadığı deneyime odaklanın.  Müşteri davranışlarını etkileyen faktörler: Mobil uyumluluk, Rehberlik,Tıklama sayısı, Yükleme süresi, Ödeme yöntemleri, Kargo, İadeler.   Mobil uyumluluk: Müşteriler uçtan uca kolay bir şekilde alışveriş sürecini tamamlamak ister. Sitenizdeki deneyimin mobil öncelikli olduğundan emin olmanız gerekir.

Continue Reading
racı

GÖREV DAĞILIMINDA EN ETKİLİ YÖNTEM: RACI MATRİSİ

Başarısız projelerin en sık sebeplerinden biri ekip üyeleri arasındaki görev ve sorumlulukların hatalı dağılımıdır. En ufak bir problemde, paydaşlar sorunu çözmek yerine suçlu aramaya ve sorumluluk üstlenmeye başlarlar. Bu gibi durumlardan kaçınmak için RACI matrisi en etkili proje takip yöntemlerinden biridir. Yetkin bir şekilde oluşturulmuş bir RACI yükümlülük matrisi birçok sorunu çözmeyi sağlar. Bu tekniğe göre, işin karmaşıklığı ve kapsamı

Continue Reading

Google Neyi Sever? İçerik Oluştururken Sorulması Gereken 15 Soru Nedir?

İçerik Oluştururken Sorulması Gereken 15 Soru Nedir? Google neyi sever? Google kullanıcıların beğeneceği içerikleri sever.  SEO kavramından habersiz kuru temizleme işletmesi sahibi Ahmet amca, 10 farklı anahtar kelimede google arama sonuçlarında ilk sırada yer alırken onlarca SEO aracı kullanan ajans çalışanı berk neden o kadar başarılı değil? Ahmet amcanın sırrı ne ? Youtube’da, diğer sosyal mecralarda ya da blog sitelerinde

Continue Reading
PAZARLAMADA ODAK NOKTA: PROJE YÖNETİMİ

PAZARLAMADA ODAK NOKTA: PROJE YÖNETİMİ

Değişen Pazarlama Dinamiği Dünya pazarında 80’li yılların sonunda müşteri odaklı olmanın önemini kavrayan şirketler, 90’lı yıllara gelindiğinde ürünlerini hızlı ve verimli bir şekilde piyasaya sürmeye ve kurumsal kaynak planlama (ERP) sistemlerini uygulamaya başladı. Bu gelişmelerle birlikte proje yönetimi de önem kazanmaya başladı. Türkiye’de ise şirketler dünyada gelişen pazarlama işlevlerine paralel zamanlı olarak ayak uydursa da, kaliteye ve hıza odaklanma alanlarında

Continue Reading
Reklamcilik-Tarihi

REKLAMCILIK TARİHİNE GENEL BİR BAKIŞ

Reklam; şaşırtıcı, özgün ve dikkat çekici yöntemlerle bir ürün, hizmet, fikir veya organizasyonu; yazılı, görsel veya işitsel kanallarla belirlenen hedef kitlelerin dikkatini ve tutumunu etkilemek amacıyla yapılan çalışmaların bütününe diyebiliriz. Reklamcılık tarihi nereye dayanıyor? Reklamın tarihsel serüveni neredeyse insanlık tarihi kadar eskiye dayanmaktadır. Yazılı reklamın başlangıcı tam olarak bilinmemekle birlikte İngiltere’de British Museum’de bulunan ve MÖ 3000’li yıllarda yazıldığı kabul edilen

Continue Reading
Markalar özgün bir amaç aracılığıyla nasıl rekabet avantajı elde edebilir?

Markalar, özgün bir amaç aracılığıyla nasıl rekabet avantajı elde edebilir?

Amaç- Büyüme İçin Önemli Bir İşarettir Birçok kuruluş, kârın ötesinde neden var olduklarını yeniden tanımlıyor. Amaç; ürün teslimatından, çalışan ve topluluk katılımına kadar her şeyi yeniden düşünmeye itiyor. Pazarlama amaca yönelik durumlarda nasıl bir rol oynar? Son zamanlarda işletme amacının karı maksimize etmenin ötesine geçmesi gerektiği beklentisi giderek yaygınlaşıyor. 2021 Edelman Güven Barometresi bulgularına göre; tüketicilerin %68’inin şirketleri değişmeye zorlama

Continue Reading
müşteri segmenti

En Önemli Müşterilerimiz Kim ?

Müşteri Segmentasyonu En önemli müşterilerimiz kim? Müşteri segmentasyonunu oluşturan temel öğeler  bir işletmenin dokunmak ve hizmet vermek istediği topluluğu ifade eder. Müşteri, tüm iş modellerinin kalbidir. Bir şirket kar sağlayan müşterisi yoksa uzun süre ayakta kalamaz. Müşteriyi en iyi şekilde memnun etmek için şirketler onları ortak ihtiyaç, davranış ya da diğer ortak özelliklerini göz önünde bulundurarak segmentlere ayrılmalıdır. Şirketler hangi

Continue Reading

TRABİS Döneminde Belgeli Ve Belgesiz İşlemler

TRABİS Döneminde Belgeli Ve Belgesiz İşlemler *Belgesiz Satış işlemleri, TRABİS’in devreye alınmasından sonraki 3.yılda yapılmaya başlayacaktır. **.tr uzantı tahsis işlemleri, TRABİS’in devreye alınmasından sonraki 1.yılda yapılmaya başlayacaktır. gen.tr, biz.tr, tv.tr, web.tr, info.tr, bbs.tr, tel.tr name.tr uzantılı alan adları için TRABİS döneminde de belgesiz olarak işlem gerçekleştirilecektir. gov.tr, edu,tr, bel.tr, k12.tr, av.tr, dr.tr, pol.tr, kep.tr uzantılı alan adları için TRABiS döneminde

Continue Reading