Reklam Kreatiflerinde Dikkat Edilmesi Gereken 6 Şey
- Abdulkadir
- 27 Ağustos 2022
- Performans Pazarlama
- 1 Comment
Mobil için Tasarlayın
Reklam kreatiflerinde öncelikle dikkat edilmesi gereken mobil için tasarlanmasıdır.
Reklam performansını etkileyen en önemli etkenlerden biri de kreatiflerin reklam dinamiklerine uygun olarak kullanılmaktadır.
Sessiz Oynatıma göre Tasarlayın
Günlük telefon kullanımında kullanıcılar cihazlarını sessizde kullandığı durumlarda bile
- Reklamınızla temas ettiği anda mesajınızın anlaşılabilir olmalıdır.
- Reklamınız sesten bağımsız kendisini ifade edebiliyor olmalıdır.
- Ya da alt yazı ile desteklenmesi gerekmektedir.
Görsel Etki Oluşturun
Reklamın en önemli unsuru görseliniz. karmaşık anlaşılması zor tasarımlardan kaçının Ürünü görselin odak noktası olarak gösterin. Arkaplan ile renk kontrastı oluşturun.
Markayı öne Çıkarın
Yapılan her çalışma marka içindir. Reklam brief inden itibaren markanın reklamın neresinde konumlanacağı, mesajla beraber kullanımı hakkında çalışmalar yapın.
Net bir Mesaj Kullanın
Bir reklam birden fazla mesaj vermemelidir. Zihinde kalıcı ve anlaşılır olması için reklamın amacı, vereceği mesaj önceden belirlenmeli net olmalı ve reklamda kullanıcıya geçecek şekilde hazırlanmalıdır.
Eylem Odaklı Olun
Markanıza uygun, Mobil öncelikli, Harika bir görsel hazırladınız. Vermek istediğiniz mesajı yerleştirdiniz. Şimdi emeklerinizin karşılığını alma vakti.
Kullanıcıyı yönlendirin.
Yapılmasını amaçladığınız dönüşüme odaklanın Kaydol , Satın al , Mesaj Gönder…..
Faik Sipahioğlu
Performance Marketing
One Reply to “Reklam Kreatiflerinde Dikkat Edilmesi Gereken 6 Şey”
Leave A Comment
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
Influencer Pazarlama Kampanyası Nasıl Yürütülür? | Aurora Digital Trends
[…] Reklam metaryellerinde genel olarak dikkat edilmesi gereken 6 adım adlı yazımızı buradan […]