E-Ticaretin 2020-2021 öngörüsü
- Aurora Digital
- 5 Ocak 2021
- E-Ticaret
- 0 Comments
2021 için kimse bundan sonra ne olacağını söyleyemez. Açıkça görülüyor ki, işletmeler çevik ve esnek kalmalı ve bir an önce dönüşmeye hazır olmalı. Bu nedenle, ihtiyaç duyduğunuzda değiştirmenize ve dönmenize olanak tanıyan güçlü ve çevik birçok kanallı entegrasyon stratejisi uygulayarak teknolojilerinize odaklanmalısınız.
Tüm teknoloji sistemlerinin entegrasyonu, kesinti sürelerini önlemek ve azaltmak için gerçekten çok önemlidir, daha az manuel çalışma ve şu anda birçok işletmenin üzerinde çalıştığı daha az personel ile işe hızlı ve etkili bir şekilde geri dönmenizi sağlar.
Tüccarlar ve işletmeler, müşterilerin dikkatini çekmek, büyük oyuncularla buluşmak için sürekli olarak temel uygulamaları ve entegrasyon stratejileri üzerinde düşünmek zorunda kalacaklar.
2021, e-ticaret şirketlerini kalıcı büyümeyi güçlendirmek için çevik değişiklikleri uygulama yetenekleri konusunda gerçekten test edecek!
AI ve Makine Öğrenimi, e-ticaretteki en sıcak trendler olmaya devam ediyor. Hiç şüphe yok pazarlamacılara güçlü bir silah veriyorlar – makine öğrenimi sayesinde daha önce hem otomatik hem de kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi şimdiye kadar mümkün olmamıştı.
Bir yenilik olmaktan çok uzak olmasına rağmen, makine öğrenimi nispeten yakın zamanda e-ticarette popülerlik kazanmaktadır. Şimdi, çoğunlukla arama ve ürün önerilerinde kullanılıyor.
Modern algoritmalar ortaya çıkmadan önce, ürün önerileri çoğunlukla manuel olarak yapılıyordu, bu sadece verimsiz olmakla kalmıyor, aynı zamanda hataya da açıktı. Artık öneriler otomatik olarak yapılabilir ve müşterilerin marka veya renk, cinsiyet, bütçe ve diğer birçok faktör hakkındaki tercihleriyle eşleşir.
Ürün aramada, makine öğrenimi, yine bir tüketici profiline bağlı olarak çok daha alakalı sonuçların görüntülenmesine izin verebilir.
Yasin Bugur
E-Ticaret Uzmanı
Leave A Comment
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.